RSS

2015

1. Bjarte Breiteig: Mine fem år som far

2. Simon Stranger: De som ikke finnes

3. Gabrielle Zevin: Herr Fikrys litterære liv

4. Anne B. Ragde: Jeg har et teppe i tusen farger

5. Linnea Myhre: Kjære

6. Marta Breen: Født feminist. Hele Norge baker ikke

7. David Levithan: The Lover`s Dictionary

8. Gjermund Gisvold: Gjøkungen

9. John Green og David Levithan: Will Grayson, Will Grayson

10. Mark Haddon: The Curious Incident of The Dog in The Night-time

11. Jane Austen: Northanger Abbey

12. Pierre Lemaitre: ALEX

13. Alyson Richman: En himmel av brev

14. Malala Yousafzai: Jeg er Malala

15. Stig Sæterbakken: Ikke forlat meg

16. Tanja Wibe-Lund: Hopp da, så blir vi kvitt deg!

17. Aud Dalsegg og Inger Wesche: Psykopatens grep

18. Sarah Waters: Gjestene

19. Vibeke Riiser-Larsen: Et sted skinner det

20. Benedicte Meyer Kroneberg: I beste mening

21. Gøhril Gabrielsen: Din, alltid

22. Amalie Skram: Sjur Gabriel

23. Kari Nygaard: Det frosten tok

24. Anne B. Ragde: Arsenikktårnet

25. Hiromi Kawakami: Merkelig vær i Tokyo

26. Marit Kaldhol: Zweet

27. Ingvild H. Rishøi: Vinternoveller

28. E. Lockhart: Vi var løgnere

29. Anna Gavalda: 35 kilo med håp

30. John Green: En overflod av Katheriner

31. Emma Healey: Elizabeth er borte

32. Anne Kyong-Sook Øfsti: Si at vi har hele dagen

33. Maya van Wagenen: Populær - en selvbiografi

34. Anna Gavalda: Billie

35. Siri Østli: Stikkelsbærsøstre

36. Cesar Aira: Hvordan jeg ble nonne

37. Monika Steinholm: Fuck verden

38. Bjørn Vatne: Slik skal vi velge våre ofre

39. Anja H Hagelund: Med himmelen under oss

40. Edouard Louis: Farvel til Eddie Bellegueule

41. Renee Knight: Avslørt

42. Lori Nelson Spielman: En liste for livet

43. Neha Naveen: Stupekontroll

44. Tiril broch Aakre: Redd barna

45. Alf Kjetil Walgermo: Kjære søster

46. Maria Navarro Skaranger: Alle utlendinger har lukka gardiner

47. Lena Andersson: Rettstridig forføyning: en roman om kjærlighet

48. Guro Hoftun Gjestad: Ord på S

49. Sarah Jio: God natt, June

50. Elen Betanzo: Og hjertet mitt bare

51. Kjersti Annesdatter Skomsvold: Meg, meg, meg

52. Jenny Jagerfeld: Jeg er så jævla easygoing

53. Aasne Linnestå: Mamma er et annet sted

54. Frode Grytten: Vente på fuglen

55. Kjersti Annesdatter Skomsvld: 33

56. Lisa Bjarbo: Alt jeg sier er sant

57. Lena Andersson: Uten personlig ansvar

58. Lise Forfang Grimnes: Kaoshjerte

59. Mohsin Amid: Den motvillige fundamentalist

60. Katarina von Bredow: Du & jeg

61. Kari Wæge: Ada splitter naken

62. Katarina Bivald: Leserne i Broken Wheel anbefaler

63. John Williams: Stoner

64. Brit Bildøen: Sju dagar i august

65. Helena Brodtkorb: Mammasjokket

66. Agate Øksendal Kaupang: Å holde pusten

67. Simon Stranger: Det som en gang var jord

68. Kari Saanum: Gråt, baby, gråt

69. Torben Svendsen: Jernjomfruen

70. Line Baugstø: Sommer uten brev

71. Laila Stien: Over elva. Noveller

72. John Green: Papirbyer

73. Arto Paasilinna: Kollektivt selvmord

74. Paula Hawkins: Piken på toget

75. Janne S. Drangsholt: Ingrid Winters makeløse mismot

76. Helene Uri: Fordi jeg elsker deg

77. Jojo Moyes: Et helt halvt år

78. Christelle Ravneberget: Jeg gidder ikke leve uten deg

79. Heidi Linde: Norsk sokkel

80. Rainbow Rowell: Eleanor & Park

81. Birger Emanuelsen: Historien om et godt menneske

82. Are Kalvø: Kunsten å vere neger

83. Marit Eikemo: Alt inkludert

84. Øystein Orten: Risp i berget. Noveller

85. Laura Djupvik: Båten er så liten

86. Erlend Loe: Slutten på verden slik vi kjenner den

87. Helga Flatland: Vingebelastning

88. Ian McEwan: Barneloven

89. Kjersti Rorgemoen: Håpet og festen

90. Synnøve Macody Lund: Personar du kanskje kjenner

91. Andrea Bræin Hovig: Vanessa Svartmo

92. Terje Sporsem og David Batra: Den som fiser i heisen må dø

93. Kristin Helgeland: Ni dagar i veka

94. Claus Lundekvam: En kamp til

95. Hanne Sigbjørnsen: TEGNEHANNE

96. Zoe Sugg: Girl Online

97. Liv Marit Weberg: Det er heldigvis ingen som trenger meg

98. Thomas J.R. Marthinsen: Selvportrett ved gravstøtte

99. Helene Guåker: Juksemaker

100. Anneli Klepp: Boble-løgner

101. Maria Sand: Hold pusten så lenge du kan

102. Ingunn Aamodt: Marlena Evensen Party

103. Ari Behn: Tiger i hagen

104. Vera Voss: De 4 Anonym

105. Heidi Sævareid: Slipp hold

106. Tine J. Sir: Jeg tror bestemor lå med Frank Zappa

107. Vera Voss: De 4 Hevnen

108. Vera Voss: De 4 Modellene

109. Guro Hoftun Gjestad: Storbarnsliv. Om å vokse opp med barn

110. Hilde K. Kvalvaag: Lev vel, alle

111. Geir Gulliksen: Historie om et ekteskap

112. Levi Henriksen: Harpesang

113. Muriel Spark: Frøken Jean Brodies beste alder

114. Erna Osland: Ta 100 steg og få ein venn

115. Torun Lian: Reserveprinsesse Andersen

0 kommentarer: