RSS

BØKER LESNE I 2014

1. Jonas Gardell: Tørk aldri tårer uten hansker 2. Sykdommen


3. Trude Teige: Havet syng

4. Trude Teige: Lene seg mot vinden

5. Heidi Furre: Parissyndromet

6. Eline Lund Fjæren: Ung jente, voksen mann

7. Nils-Øyvind Haagensen: Liten

8. Hanne Ørstavik: Det finnes en stor åpen plass i Bordeaux

9. Lucinda Riley: Midnattsrosen

10. Thomas Marco Blatt: Hvis du lyver

11. Hilde Østby: Leksikon om lengsel

12. Benedicte Meyer Kroneberg: Hvis noen ser meg nå

13. Lori Lansens: Reisen hjem

14. Jens M. Johansson: Bryllup og begravelser

15. Emile Ajar: Med livet foran seg

16. Jonas Gardell: Tørk aldri tårer uten hansker. 3. Døden

17. Paula Fox. Lånt stas

18. Marit Kaldhol: Det skulle vere sol, vi skulle reise til Lodz

19. Caroline Kaspara Palonen: Du er meg for søvnig

20. Trude Lorentzen: Mysteriet mamma

21. Minette Walters: Fox

22. Liane Moriarty: Ektemannens hemmelighet

23. Jeannette Walls: Sølvstjernen

24. Maria Semple: Hvor ble du av, Bernadette

25. Christina Lauren: Kjekk, men drittsekk

26. Patti Smith: Just kids

27. Naoki Higashida: Hvorfor hopper jeg

28. Jeannette Walls: Krystallslottet

29. Liv Marit Weberg: Jeg blir heldigvis ikke lagt merke til

30. Vigdis Hjorth: Leve posthornet

31. Vigdis Hjorth: Hva er det med mor

32. Mariann Aaland: Det var stille, det snødde

33. Siri Hustvedt: Sommeren uten menn

34. Hillary Jordan: Mississippi

35. Bergljot K. Nordal: Det ingen har fortalt deg

36. Linn Strømsborg: Furuset

37. Mette Karlsvik: Vindauga i matsalen vender mot fjorden

38. Vigdis Hjorth: Fransk åpning

39. Yngve Kveine: Lyden av asfalt

40. Carl Frode Tiller: Innsirkling 3

41. Ida Hegazi Høyer: Unnskyld

42. Aina Basso: Finne ly

43. Agnes Ravatn: Operasjon sjølvdisiplin

44. Vigdis Hjorth: Et norsk hus

45. Atle Antonsen og Johan Golden: Statsråd vant spekeskinke og andre lokale nyheter

46. Tina Åmodt: Det blir aldri lyst her

47. Laura Djupvik: Kvitt

48. Simon Stranger: Barsakh. Emilie, Samuel og Gran Canaria

49. Gunnhild Øyehaug: Undis Brekke

50. Simon Stranger: Verdensredderne

51. Liane Moriarty: Det Alice glemte

52. Didrik Morits Hallstrøm: KRØ

53. Lotta Elstad: Et eget rom

2 kommentarer:

ellikken sa...

Tre bøker allerede, faktisk. Shit pommes frites. Jeg har lest ei stk flis og i underkant av hundre sider i en annen. Til mitt forsvar: de nesten-hundre sidene er på engelsk. But still... :-S

annkolaas sa...

Sånn er det når en ikke har sosialt liv. Får satse på at det tar seg opp snart, hoho. Den første var jeg over halveis i før nyttår, så egentlig er det bare litt over to. Men nå er det snart fire, for Trude Teige pløyer jeg fort gjennom:). Jeg har kjempemange kjekke bøker å lese nå, for jammen vant jeg ikke Samlagets julekalender (og en bok fra Gyldendal, og diverse gavekort + +). Jehu!