RSS

SELFIE

Espen Hilton: Selfie, 199 sider


Som så mange andre toppbloggararar i desse tider, har også Espen Hilton gitt ut bok. I boka, som har undertittelen fra mobbeoffer til toppblogger, skriv han om dette nye selfie-fenomenet, som slett ikkje er så nytt likevel. Han har fått kjendisar til å stille opp med eigne selfiar, samt seie litt om nettmobbing og deling av bilete i sosiale media. Eg likte best å lese historia til Espen, som dessverre berre var eitt av ni kapittel. Resten av kapitla handlar om selfiar, hemmelege triks, dei beste appane, kjendisselfiar og anna selfierelatert stoff. Det låg nok i korta, jf. tittelen og alt, men eg hadde likevel venta meg ei litt annleis fordeling. Eg synest det blei litt for mykje selfies og litt for lite Espen, for det er historia hans som er det mest interessante her.

Og det meiner eg som ein kompliment.

Men; og det kan du lese med majusklar,  eg likar konseptet og er for det meste som kan vere med på å auke sjølvkjensla og gravleggje janteloven. Selfies er kanskje toppbloggaren sin måte å fylle ut linjene? Dei usagte orda. Eit bilete seier som kjent meir enn tusen ord, så selfies blir små historier i seg sjølv. Kanskje like viktig som det skrivne ordet. I begge tilfelle kler ein av seg og ventar på dommen. Blir det hjarte og kjærleik, eller kritikk og hat? Ein kan i grunnen aldri vite.

Fuck janteloven.



Leseeksemplar fått av Aller Forlag.


Psst! Fekk du lyst til å lese boka, kan du prøve lukka på Instagram: @annkolaas

2 kommentarer:

beathe sa...

Har ikke hørt om han her før denne omtalen! Litt synd at den ikke falt helt i smak, men vi kan ikke like alt like godt heller.

P.s. Jeg svarte deg inne hos meg men vet ikke om du går tilbake. Uansett så var jeg ikke klar over at det var problemer med å legge igjen kommentar hos meg, skal sjekke opp og se om det er noe jeg kan gjøre med det. Jeg sliter med alle blogspot bloggene, må registrere navn,blogg for hver eneste kommentar samt at den robot-greien kommer på alle bloggene og det er ikke alltid at den fungerer og da er det nyttesløst å legge igjen kommentarer- kanskje det har skjedd noen endringer på begge plattformene.... kan nesten virke slik.

annkolaas sa...

Joda, boka falt jo i smak, problemet er bare at det meste av innholdet var bilder. Jeg ville gjerne høre mer om Espen og hans oppvekst som mobbeoffer. Når dette er noe de stadig reklamerer med (fra mobbeoffer til toppblogger), forventer jeg å få vite litt mer enn tre-fire sider om det. Han virker som en likandes person, sprudlende og morsom og jeg er som sagt fan av alt som kan skyve janteloven under teppet.

Jeg vet at blogger.com også har problemer. Veldig irriterende.. Men bra vi kom gjennom begge to i dag da.